PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej.
  • Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Działanie w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowana do szybkiego rozwiązania ich problemów.
  • Budowanie rzeczywistych relacji, aby klienci zapamiętali cię jako osobę, która im pomogła.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Posiadanie pozytywnego nastawienia, cierpliwości i otwartości.
  • Zdolności słuchania i pewna, jasna komunikacja.
  • Organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i wielozadaniowość.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny obejmujący transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po 6-9 miesiącach (50% pracy zdalnej).
  • Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, zróżnicowane środowisko pracy oraz inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.