Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Konsultant ds. obsługi pasażerów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach
- wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności
- wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży
- dbanie o pozytywne doświadczenia klientów w kontakcie telefonicznym
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1
- otwartość i komunikatywność w kontaktach z klientem
- umiejętność sprawnej obsługi rozmów telefonicznych
- gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Firma oferuje:
- atrakcyjny bonus do wynagrodzenia podstawowego
- zatrudnienie na umowę o pracę
- profesjonalne przygotowanie do pracy
- komfortowe stanowisko w biurze
- pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, kafeteria oraz ubezpieczenie na życie
- możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

