PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
  • Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Umiejętność pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
  • Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.

Firma oferuje:

  • Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
  • Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
  • Rozwój osobisty i zawodowy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.