PracaOferty pracy WarszawaKierownik / Kierowniczka ds. Klientów Hurtowych

Kto szuka:

JTI Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Hurtowych

Numer referencyjny:

102736

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obowiązki:
  • Tworzenie i rozwijanie strategii dla kluczowych klientów hurtowych tak, by przekładały się na realne wyniki biznesowe
  • Realizowanie celów sprzedażowych i biznesowych
  • Planowanie, rozwój i wdrażanie strategii marek oraz kanałów z myślą o maksymalnym potencjale klientów, którymi się opiekujesz
  • Świadome i efektywne zarządzanie budżetem
  • Ścisła współpraca z innymi działami, by zapewnić spójność działań i skuteczną egzekucję kontraktów

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Masz min. 4-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym co najmniej 2 lata w zarządzaniu zespołem i bezpośrednim zarządzaniu klientem
  • Nie boisz się kwestionować utartych schematów i szukać lepszych rozwiązań
  • Doskonale odnajdujesz się w kontaktach z ludźmi: potrafisz słuchać, przekonywać i budować relacje oparte na zaufaniu
  • Podejmujesz decyzje z odwagą i kreatywnością: szukasz nieszablonowych dróg do celu, jesteś osobą przedsiębiorczą i konsekwentną w działaniu
  • Myślisz analitycznie i swobodnie pracujesz z danymi; wyciągasz wnioski, które realnie wpływają na decyzje biznesowe
  • Znasz język angielski na poziomie B2
  • Masz aktualne prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Bogaty pakiet benefitów
  • Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.