eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKierownik ds. planowania i harmonogramowania

Kto szuka:

Polimex Mostostal S.A.

Stanowisko:

Kierownik ds. planowania i harmonogramowania

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Projekt: Budowa bloku gazowo-parowego - CCGT Gdańsk

 

Opis stanowiska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie i nadzorowanie harmonogramu realizacji projektu budowy bloku gazowo-parowego. Będzie współpracować z zespołem inżynieryjnym, wykonawczym i podwykonawcami, zapewniając terminową realizację zadań oraz nadzór nad koordynacją prac.

 

Zakres obowiązków
  • Opracowanie, aktualizacja i kontrola głównego harmonogramu projektu oraz harmonogramów szczegółowych.
  • Tworzenie harmonogramów z wykorzystaniem programów Primavera i MS Project.
  • Planowanie kolejności prac i analiza ścieżki krytycznej.
  • Przygotowanie planów krótkoterminowych (tygodniowych i miesięcznych).
  • Monitorowanie postępu prac i identyfikacja zagrożeń terminowych.
  • Sporządzanie raportów z realizacji harmonogramu.
  • Współpraca z działem inżynierii, budowy, logistyki oraz zakupów.
  • Planowanie zasobów oraz nadzorowanie ich wykorzystania w czasie.
  • Koordynacja harmonogramów podwykonawców.
  • Wsparcie w analizie opóźnień i przyczyn ich powstawania.
  • Udział w naradach koordynacyjnych na budowie.
  • Przygotowywanie analiz i scenariuszy planistycznych.
  • Nadzór nad strukturą podziału prac (WBS) oraz jednolitym raportowaniem postępu.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane: energetyka, mechanika, elektrotechnika, budowa urządzeń energetycznych lub pokrewne).
  • Minimum 5 lat doświadczenia w planowaniu harmonogramów na dużych projektach inwestycyjnych, najlepiej w sektorze energetycznym lub przemysłowym.
  • Obowiązkowa znajomość programów: Primavera i MS Project.
  • Doświadczenie w pracy na budowie lub w projektach EPC.
  • Umiejętność analizy dokumentacji technicznej.
  • Doświadczenie w koordynacji planowania międzybranżowego.
  • Umiejętność opracowywania raportów i analiz terminowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie w środowisku międzynarodowym.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
  • Gotowość do pracy w biurze budowy oraz współpracy z zespołem w terenie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-24

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Polimex Mostostal S.A.

branże: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wakacje to czas, gdy wiele dzieci i młodych ludzi decyduje się podjąć pierwszą pracę, aby zdobyć doświadczenie i dodatkowe środki finansowe. Jednak podejmowanie przez ucznia lub studenta pracy może wprowadzić zamieszanie w kwestii ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...

Na polskim rynku pracy rośnie potrzeba transparentności, zwłaszcza w kwestii podawania widełek wynagrodzeń w ofertach pracy. Mimo że aż 93% specjalistów i 86% pracowników fizycznych oczekuje jawności płac, wielu pracodawców nadal unika ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,3% wyższe r/r i wyniosło 9045,11 zł brutto.