Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Zespole do Spraw Koordynacji i Integracji Rozwiązań ITw Departamencie Informatyzacji i Cyberbezpieczeństwa
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządza i opiniuje projekty umów.
- Sporządza i opiniuje projekty aktów prawnych, w celu oceny wpływu projektowanych rozwiązań prawnych na zadania realizowane w ramach Departamentu.
- Sporządza opinie prawne mające zastosowanie w ramach zadań realizowanych w Departamencie.
- Monitoruje zmiany w przepisach prawa, w celu oceny ich wpływu na realizację zadań w ramach Departamentu i identyfikacji niezbędnych do wdrożenia dostosowań.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca przy komputerze.
- Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: IV piętro
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Określone wynagrodzenie zasadnicze dotyczy wymiaru etatu wskazanego w ogłoszeniu.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
oświadczenia. - Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone
przez tłumacza przysięgłego. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka
praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. - Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze
wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami - Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
- Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. - Informacja o obowiązywaniu w Ministerstwie Aktywów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania
informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, znajdują się na stronie Ministerstwa:
https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/informacja-o-obowiazywaniu-w-ministerstwie-aktywowpanstwowych-
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w zakresie prowadzenia obsługi prawnej.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość prawa cywilnego.
- Znajomość prawa administracyjnego.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Umiejętność sporządzania i opiniowania dokumentów prawnych.
- Umiejętności i kompetencje: samodzielnego rozwiązywania problemów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, dobrej organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, łatwość uczenia się nowych rzeczy, inicjatywa.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Uprawnienia radcy prawnego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych dokumentów). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „ogłoszenie nr 152795"
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »