PracaOferty pracy WarszawaEkspert ds. Administracji

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Ekspert ds. Administracji

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie różnego rodzaju dokumentów m.in. pism, umów, porozumień.
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu i weryfikacja dokumentacji.
  • Nadzorowanie rozliczeń i dokumentów księgowych.
  • Koordynacja gwarancji bankowych i obsługa korespondencji.
  • Dbanie o terminowość zadań, prowadzenie baz danych i archiwizacja materiałów.
  • Współpraca z innymi działami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Odpowiedzialność i skrupulatność.
  • Biegłość w obsłudze MS Word i MS Office.
  • Umiejętność pracy pod presją oraz zaangażowanie.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej.
  • Preferowane wyższe wykształcenie i doświadczenie administracyjne.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Umowę na zastępstwo hybrydowe na 1,5 roku.
  • Wsparcie zespołu, możliwość rozwoju i samodzielne kształtowanie ścieżki kariery.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, świadczenia socjalne, zniżki na zakupy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.