Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Klienta Hipotecznego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoja rola
Jako Doradca Klienta Hipotecznego będziesz kluczowym wsparciem dla naszych klientów, pomagając im w realizacji marzeń o własnym domu. Twoja rola będzie obejmować:
- Aktywną sprzedaż produktów hipotecznych oraz współpracę z Doradcami Klienta w zakresie produktów powiązanych z kredytem hipotecznym
- Informowanie klientów o naszej ofercie oraz profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
- Identyfikowanie potrzeb klientów hipotecznych i odpowiadanie na nie
- Regularny kontakt z pozyskanymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez różne działania sprzedażowe i marketingowe
- Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę i systematyczną analizę portfela klientów
- Obsługa posprzedażowa produktów hipotecznych
- Monitorowanie ryzyka odejścia klienta i podejmowanie działań retencyjnych
- Współpracę z Siecią Sprzedaży, Pośrednikami oraz innymi jednostkami Banku w celu realizacji sprzedaży i obsługi klientów
- Obsługę reklamacji klientów hipotecznych zgodnie ze standardami Banku
- Zapewnienie kompletności i jakości dokumentacji kredytowej oraz jej przekazywanie do jednostki decyzyjnej
- Stałą aktualizację wiedzy i podnoszenie kompetencji w zakresie finansowania zabezpieczonego hipoteką
Wymagania stawiane pracownikowi:
Będziesz członkiem zespołu Placówki Bankowej i będziesz podlegać Dyrektorowi Placówki Bankowej. Jednocześnie będziesz współpracować z innymi specjalistami, doradcami oraz ekspertami hipotecznymi, którzy wspierają się nawzajem w codziennych wyzwaniach.
Firma oferuje:
- Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, szczególnie hipotecznych, potwierdzone sukcesami sprzedażowymi
- Zna zagadnienia związane z finansowaniem zabezpieczonym hipoteką
- Jest komunikatywna i potrafi budować trwałe i profesjonalne relacje z klientami, również klientami zamożnymi
- Potrafi analizować potrzeby klientów i skutecznie na nie odpowiadać
- Zachowuje najwyższe standardy w zakresie zarządzania dokumentacją kredytową
- Jest zorganizowana i potrafi efektywnie zarządzać czasem
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

