PracaOferty pracy WarszawaDoradca Klienta Hipotecznego

Kto szuka:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Stanowisko:

Doradca Klienta Hipotecznego

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoja rola

Jako Doradca Klienta Hipotecznego będziesz kluczowym wsparciem dla naszych klientów, pomagając im w realizacji marzeń o własnym domu. Twoja rola będzie obejmować:

  • Aktywną sprzedaż produktów hipotecznych oraz współpracę z Doradcami Klienta w zakresie produktów powiązanych z kredytem hipotecznym
  • Informowanie klientów o naszej ofercie oraz profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
  • Identyfikowanie potrzeb klientów hipotecznych i odpowiadanie na nie
  • Regularny kontakt z pozyskanymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez różne działania sprzedażowe i marketingowe
  • Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę i systematyczną analizę portfela klientów
  • Obsługa posprzedażowa produktów hipotecznych
  • Monitorowanie ryzyka odejścia klienta i podejmowanie działań retencyjnych
  • Współpracę z Siecią Sprzedaży, Pośrednikami oraz innymi jednostkami Banku w celu realizacji sprzedaży i obsługi klientów
  • Obsługę reklamacji klientów hipotecznych zgodnie ze standardami Banku
  • Zapewnienie kompletności i jakości dokumentacji kredytowej oraz jej przekazywanie do jednostki decyzyjnej
  • Stałą aktualizację wiedzy i podnoszenie kompetencji w zakresie finansowania zabezpieczonego hipoteką

Wymagania stawiane pracownikowi:

Będziesz członkiem zespołu Placówki Bankowej i będziesz podlegać Dyrektorowi Placówki Bankowej. Jednocześnie będziesz współpracować z innymi specjalistami, doradcami oraz ekspertami hipotecznymi, którzy wspierają się nawzajem w codziennych wyzwaniach.

Firma oferuje:

  • Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, szczególnie hipotecznych, potwierdzone sukcesami sprzedażowymi
  • Zna zagadnienia związane z finansowaniem zabezpieczonym hipoteką
  • Jest komunikatywna i potrafi budować trwałe i profesjonalne relacje z klientami, również klientami zamożnymi
  • Potrafi analizować potrzeby klientów i skutecznie na nie odpowiadać
  • Zachowuje najwyższe standardy w zakresie zarządzania dokumentacją kredytową
  • Jest zorganizowana i potrafi efektywnie zarządzać czasem

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.