Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Efektywne zarządzanie zamówieniami klientów
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz zespołem sprzedaży
- Zarządzanie umowami promocyjnymi zawieranymi z klientami
- Promowanie zasad i wartości firmy w codziennej pracy
Wymagane umiejętności i kwalifikacje:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Znajomość systemu SAP będzie dużym atutem
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Elastyczne godziny pracy w zakresie od 8:00 do 10:00
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów zgodny z rynkowymi standardami
- Praca w wielokulturowym i międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
- Prywatna opieka medyczna dla pracowników
- Biuro zlokalizowane w pobliżu stacji metra Rondo Daszyńskiego
Nie zwlekaj! Dołącz do zespołu naszego klienta i rozwijaj swoją karierę w międzynarodowym środowisku, korzystając z atrakcyjnych benefitów i możliwości rozwoju. Aplikuj już dziś i stań się częścią dynamicznie rozwijającej się organizacji!
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

