Kto szuka:
Trenkwalder
Stanowisko:
Asystent ds. wsparcia klienta (m/k)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania:
- wprowadzanie zamówień sprzedażowych do SAP,
- rejestracja reklamacji handlowych,
- rejestracja dokumentów dostaw i archiwizacja,
- utrzymanie oraz kontrola jakości danych w raportach Customer Service,
- wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
- znajomość Excel,
- skrupulatność i otwartość na naukę,
- język angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- pracę w godzinach 8-16 lub 7-15,
- pracę hybrydową po pełnym wdrożeniu (po ok. 6 tygodniach),
- pracę sezonową w okresie: 01.06.2024 - 30.09.2024 z opcją przedłużenia na październik 2024.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.