PracaOferty pracy WałbrzychSpecjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Lokalizacja:

Wałbrzych

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
  • Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
  • Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
  • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
  • Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.