eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Toruń › Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)


wygasło z dniem 2023-02-17


Ta propozycja była złożona przez PLAY


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Zarządzanie, zajrzyj tutaj: Praca Zarządzanie
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center), zajrzyj tutaj: Praca Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Toruń, zajrzyj tutaj: Praca Toruń

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Kierownik ds. Projektów w Zespole Budowy Sieci
  • Specjalista ds. Procesów Pozwoleń Administracyjnych
  • Starszy Specjalista ds. Systemów IT
  • Praktykant w Zespole Utrzymania Sieci i Rozwoju Usług Mobilnych
  • Specjalista ds. Sieci i Bezpieczeństwa IT
  • Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
  • Konsultant ds. Sprzedaży
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. Utrzymania Platformy Bilingowej
  • Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych
  • Specjalista ds. Sieci IP

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady