Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
wygasło z dniem 2023-02-17
Ta propozycja była złożona przez PLAY
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Zarządzanie, zajrzyj tutaj: Praca Zarządzanie
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center), zajrzyj tutaj: Praca Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Toruń, zajrzyj tutaj: Praca Toruń
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Kierownik ds. Projektów w Zespole Budowy Sieci
- Specjalista ds. Procesów Pozwoleń Administracyjnych
- Starszy Specjalista ds. Systemów IT
- Praktykant w Zespole Utrzymania Sieci i Rozwoju Usług Mobilnych
- Specjalista ds. Sieci i Bezpieczeństwa IT
- Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
- Konsultant ds. Sprzedaży
- Specjalista / Starszy Specjalista ds. Utrzymania Platformy Bilingowej
- Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych
- Specjalista ds. Sieci IP