Kto szuka:
HAYS
Stanowisko:
Technical HRIS Specialist – Oracle HCM
Lokalizacja:
Tczew
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Technical HRIS Specialist – Oracle HCM
Tczew
NR REF.: 1194113
Masz doświadczenie we wdrażaniu międzynarodowych systemów HR? Pasjonuje Cię technologia jako narzędzie wspierające biznes? Dołącz do zespołu naszego Klienta - Digital Business Solutions jako Technical HRIS Specialist i odegraj kluczową rolę we wdrożeniu nowego systemu Oracle HCM.
Twoje zadania:
- Konfiguracja i rozwój rozwiązań w Oracle HCM.
- Koordynacja integracji systemów i wsparcie techniczne w trakcie projektu.
- Współpraca z działami HR, IT i dostawcami zewnętrznymi.
- Optymalizacja procesów HR oraz ich utrzymanie po zakończeniu wdrożenia.
- Udział w warsztatach, analiza potrzeb biznesowych, wdrażanie najlepszych praktyk (ITIL, Agile).
- Wspieranie rozwoju wewnętrznych procesów IT i jakość działania systemów.
- Wykształcenie wyższe oraz 3+ lata doświadczenia w pracy z Oracle HCM lub innymi systemami HRIS.
- Znajomość modułów Core HCM, Compensation, Rekrutacja i Onboarding.
- Doświadczenie we wdrożeniach systemów HR, najlepiej w środowisku międzynarodowym.
- Umiejętność współpracy międzydziałowej i tłumaczenia języka technicznego na biznesowy.
- Biegłość w języku angielskim w mowie i piśmie.
- Gotowość do częstych podróży służbowych po Polsce i Europie (szczególnie w fazie wdrożeniowej).
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Praca w modelu hybrydowym.
- Dostęp do szkoleń i możliwości rozwoju kompetencji.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowania do wypoczynku, platformy językowe i benefitowe, wyprawki dla dzieci i więcej).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.