Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. niemieckim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych
- Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze – hybrydowo lub stacjonarnie w Szczecinie
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia przygotowujące do pracy i program rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową i platformę benefitową
- Dodatkowe atrakcje w miejscu pracy (owoce, wydarzenia integracyjne, spotkania zespołowe)
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN oraz premie za polecenia pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




