PracaOferty pracy SzczecinKonsultant ds. Obsługi Klienta w Banku z językiem niemieckim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta w Banku z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Pierwszy kontakt z klientami, zapewnianie wysokiej jakości obsługi.
  • Rozwiązywanie problemów i wyzwań klientów z profesjonalizmem i uśmiechem.
  • Praca w zespole, promowanie współpracy i innowacyjnych rozwiązań.

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.
  • Odporność na stres, profesjonalne podejście, dbałość o szczegóły.
  • Chęć rozwoju i poszerzania wiedzy w branży bankowej.

Firma oferuje:

  • Pracę hybrydową lub stacjonarną w nowoczesnym biurze.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia branżowe i rozwój kompetencji.
  • Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, benefity pracownicze).
  • Wsparcie ze strony zespołu i przełożonych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.