PracaOferty pracy StarachowiceAsystent / Asystentka biurowa

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Asystent / Asystentka biurowa

Lokalizacja:

Starachowice

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu.
  • Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów.
  • Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów.
  • Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach.
  • Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Zainteresowanie nieruchomościami lub branżą administracyjną.
  • Znajomość MS Office (Excel, Word).
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
  • Samodzielność, dokładność i łatwość przyswajania nowych informacji.
  • Mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Możliwość rozpoczęcia od stażu i przejścia na stałe zatrudnienie (również w niepełnym wymiarze).
  • Wsparcie w adaptacji i rozwój zawodowy.
  • Udział w inicjatywach zespołowych i integracyjnych.
  • Premie i dodatkowe benefity związane ze zdrowiem i aktywnością fizyczną.
  • Pracę w nowoczesnym biurze i szybkie podejmowanie decyzji w przyjaznym środowisku.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.