PracaOferty pracy SosnowiecSpecjalista ds. obsługi biura i klienta

Kto szuka:

UZO Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi biura i klienta

Lokalizacja:

Sosnowiec

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej.
  • Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień.
  • Tworzenie i aktualizacja baz klientów.
  • Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży.
  • Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Dobra znajomość programu Subiekt GT oraz pakietu Microsoft Office.
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i dokładność w działaniu.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub znajomość programów graficznych (np.

Firma oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Stabilną i pełnoetatową pracę od poniedziałku do piątku (8:00–16:00).
  • Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu.
  • Przyjazną atmosferę oraz pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Niezbędne narzędzia pracy i jasno określony zakres obowiązków.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.