Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Lokalizacja:
Sosnowiec
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie postępowań związanych ze szkodami komunikacyjnymi,
- Gromadzenie i analizowanie dokumentów,
- Weryfikacja zasadności roszczeń i przygotowanie decyzji,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi,
- Rejestrowanie danych w systemie i przestrzeganie procedur wewnętrznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość procesu likwidacji szkód oraz przepisów związanych z ubezpieczeniami,
- Umiejętność oceny dokumentacji technicznej i prawnej,
- Sprawna obsługa komputera (MS Office, systemy szkodowe),
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
- Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Pracę w modelu hybrydowym i elastyczne godziny rozpoczęcia,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i dodatkowe benefity (opieka zdrowotna, karta sportowa, dofinansowanie do emerytury),
- Dostęp do szkoleń i możliwość udziału w programach rozwojowych,
- Wsparcie inicjatyw wolontariackich i sportowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.