Kto szuka:
Vetlab Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Lokalizacja:
Katowice, ul. Żeliwna 36
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania:
- Przyjmowanie materiału do badań
- Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego
- Telefoniczna obsługa klientów
- Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich
- Prowadzenie bieżących spraw biurowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Oczekiwania:
- Wykształcenie policealne/wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne
- Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Umiejętność organizacji pracy
- Dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym
Firma oferuje:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym z silną pozycją na rynku polskim i wizją bycia liderem na rynku europejskim
- Możliwość pracy w zespole ludzi, których łączy troska o zdrowie zwierząt
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie we wdrożeniu
- Benefity? Mamy to! Oferujemy dostęp do platformy kafeteryjnej z szerokim wyborem opcji (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, vouchery zakupowe), platformy do nauki języków obcych, a także dodatek świąteczny i urlopowy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

