PracaOferty pracy KatowiceDoradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej

Kto szuka:

IMAR Service Group

Stanowisko:

Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej

Lokalizacja:

Katowice, ul. Żelazna 2

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Na co dzień będziesz:
  • Rozmawiać z klientami przez telefon – doradzać, pomagać i sprzedawać
  • Wyjaśniać kwestie związane z płatnościami, usługami i urządzeniami
  • Aktywować i dezaktywować różne opcje na kontach klientów
  • Proponować nowe usługi i zarabiać na tym dodatkowo!

Wymagania stawiane pracownikowi:

 Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Masz już doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (to dla nas bardzo ważne!)
  • Lubisz rozmawiać z ludźmi i umiesz z nimi "złapać kontakt"
  • Sprawnie obsługujesz komputer
  • Jesteś dyspozycyjny/a do pracy zmianowej
  • Punktualność i odpowiedzialność to Twoje mocne strony
  • Jesteś dyspozycyjny od 12.06.2025

Firma oferuje:

Co oferujemy?
  • Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
  • 28 zł brutto/h na start + premie jakościowe (500–1500 zł brutto co kwartał)
  • Dodatkowe premie sprzedażowe– bez górnego limitu, zależą tylko od Ciebie! Najlepsi pracownicy zarabiają powyżej 5000 zł brutto.
  • Profesjonalne szkolenie i wsparcie trenera, a potem kierownika
  • Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
  • Grafik zmianowy – praca między 6:00 a 23:00
  • Służbowy laptop
  • Super benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, darmowe kursy językowe, zniżka 50% na usługi Orange
  • Imprezy firmowe, eventy i dobra atmosfera w pracy
  • Konkursy z nagrodami w postaci wyjazdów np. Dubaj, Barcelona
  • Szansa na zdobycie konkretnego doświadczenia, które naprawdę wiele znaczy na rynku pracy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.