PracaOferty pracy RzeszówSpecjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów i rejestrowanie zamówień w systemie
  • Przygotowywanie ofert i zestawień handlowych
  • Kontrola stanów magazynowych i przekazywanie informacji do działu logistyki
  • Kompletowanie dokumentów sprzedażowych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy biurowej lub handlowej (mile widziane w branży technicznej)
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność współpracy z zespołem
  • Zdolności analityczne, rzetelność i łatwość komunikacji

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wsparcie w procesie wdrożenia i rozwój zawodowy (szkolenia, e-learning)
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym liczy się współpraca
  • Dostęp do benefitów i zniżek na produkty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.