Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Radom
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji w Kancelarii Tajnej
26-600 Radom UL. 11-go Listopada 37/59
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi dokumentację kancelarii tajnej i rozlicza urządzenia ewidencyjne dokumentów oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności oraz przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje i wysyła dokumentację niejawną komórek organizacyjnych KWP i jednostek organizacyjnych Policji na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
- Rozlicza policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informuje kierowników komórek organizacyjnych o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie
- Sprawdza i weryfikuje prawidłowość oznaczania dokumentów i materiałów niejawnych, a w przypadku dokumentów o zawyżonej lub zaniżonej klauzuli, zgłasza ten fakt kierownikowi kancelarii tajnej oraz sporządza stosowną dokumentację
- Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu kierownictwu KWP
- Przyjmuje i sprawdza materiały archiwalne i niearchiwalne niejawne przed przekazaniem do archiwum
- Ewidencjonuje, przechowuje i aktualizuje niejawne akty prawne i normatywne MSW, KGP, KWP
- Sporządza spisy akt spraw zakończonych podlegających przekazaniu do archiwum oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. BC wytworzonej w KWP
- Zabezpiecza pomieszczenia kancelarii tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowiska pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowiska pracy w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji usytuowane są na III i V piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind). Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
- W ww. biuletynie znajdują się również wzory wymaganych oświadczeń.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych nie będą brane pod uwagę.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/KWR/praca-sluzba-cywilna/oferty-pracy/482,Oferty-Pracy.html
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności)
pozostałe wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych: w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzuli tajności, w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne
- Umiejętności: dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, systematyczność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość pracy w zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w administracji
- umiejętność prowadzenia urządzeń ewidencyjnych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
Sekcja do spraw Doboru, Wydział Kadr i Szkolenia,
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Dokumenty w urzędzie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.