PracaOferty pracy RadomAsystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)

Lokalizacja:

Radom

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Rejestrowanie pacjentów na wizyty oraz udzielanie informacji telefonicznie i mailowo
  • Wsparcie pacjentów w wyborze placówek i usług medycznych
  • Promowanie badań profilaktycznych i szczepień
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi i dbanie o pozytywne doświadczenia pacjentów

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym i elastyczność godzin pracy
  • Dostępność 30-40 godzin tygodniowo
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Sprawność w obsłudze komputera i nauce nowych programów

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie bez górnego limitu godzin
  • Premie uzależnione od jakości i efektywności pracy
  • Profesjonalne szkolenia oraz wsparcie zespołu i lidera
  • Możliwość awansu i wewnętrznej ścieżki kariery
  • Doświadczenie w renomowanej firmie medycznej
  • Opcję pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu po wdrożeniu
  • Preferencyjne warunki prywatnej opieki medycznej i karty sportowej
  • Udział w konkursach, wydarzeniach integracyjnych i akcjach profilaktycznych

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.