PracaOferty pracy PoznańSpecjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

Kto szuka:

Schiever Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres Obowiązków:
  • Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej.
  • Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań.
  • Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych.
  • Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu zaopatrzenia biura.
  • Współpraca z kurierami, serwisami i dostawcami usług.
  • Nadzór nad porządkiem i sprawną obsługą sprzętu biurowego.
  • Obsługa Dokumentacji: Przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentów (faktury, umowy).
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i baz danych.
  • Wsparcie Działów: Koordynacja przepływu informacji w firmie.
  • Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i wyjazdów służbowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekiwania:
  • Zaangażowanie w pracę.
  • Umiejętność gradacji priorytetów.
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę na 0,5 etatu i terminowe wynagrodzenie.
  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Wdrożenie na stanowisko pracy.
  • Premie kwartalne uzależnione od wyników pracy.
  • Po okresie próbnym: prywatna opieka medyczna za symboliczną opłatą (0,50 zł miesięcznie) z szerokim dostępem do specjalistów.
  • Atrakcyjne świadczenia socjalne.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
  • Udział w wolontariacie pracowniczym "Dobroczynni".

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.