eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańKierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

Kto szuka:

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Stanowisko:

Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków
  • Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały.
  • Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany, współpraca z zespołami, by osiągnąć założone KPI, koordynacja content production.
  • Zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
  • Praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.) oraz narzędzi do social listeningu i narzędzi analitycznych.
  • Koordynacja planowania i ustawiania kampanii przez zespół projektowy oraz rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie, wsparcie mentorskie.
  • Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego, ustalanie KPI.
  • Monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań.
  • Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
  • Współpraca z Działem PR, Działem Sprzedaży, Działem Marki, Działem Analiz Marketingowych oraz z Zespołem ds. komunikacji.
  • Organizacja przygotowywania harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
  • Koordynacja prac z zewnętrznymi firmami, domami produkcyjnymi czy agencjami.
  • Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.

 

Wymagania stawiane pracownikowi:

Poszukiwane kompetencje
  • Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
  • Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych oraz praktyczna znajomość platform reklamowych social media (Meta, Linkedin, TikTok, X, YouTube etc.).
  • Dobra znajomość narzędzi do social listeningu i analityki social media np. Brand24 czy Sotrender.
  • Umiejętność koordynacji procesu tworzenia treści (video, copy) oraz zapewnienia ich spójności z aktualnymi trendami i strategią komunikacji.
  • Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Kreatywność, zaangażowanie oraz chęć rozwoju.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę na cały etat.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Praca w systemie hybrydowym (w jednym tygodniu 3 dni w biurze, a w kolejnym tygodniu 2 dni w biurze).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
  • Pracę w zespole tworzącym kreatywne środowisko pracy.
  • Ciekawe wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-01

do końca oferty: 29 dni

pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Sztuczna inteligencja przestała być eksperymentem i stała się integralną częścią codziennej pracy developerów. Według najnowszych badań już 85% programistów regularnie korzysta z narzędzi AI, które pomagają im pisać kod, wyszukiwać ...

Magistrowie inżynierowie w 2024 roku mogą pochwalić się wyraźnie wyższymi zarobkami niż ich koledzy z tytułem magistra bez wykształcenia technicznego. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego na grupie ponad 14.800 ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

Fałszywe rekrutacje przestają być nieudolną próbą wyłudzenia danych. Dziś to profesjonalnie przygotowane operacje, w których trudno zorientować się, że nie mamy do czynienia z prawdziwą firmą. Polskie Forum HR, członek Konfederacji ...

Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom. Niespodziewanie znalazła się w niej poprawka, która znacznie podwyższa kary za łamanie prawa pracy. Sposób jej wprowadzenia narusza ...