Kto szuka:
Yellow House Education S.A.
Stanowisko:
Telefoniczny Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu, aby wspólnie budować pozytywne relacje z partnerami. Jeśli jesteś komunikatywny, asertywny, masz doświadczenie w obsłudze klienta, potrafisz radzić sobie w stresujących sytuacjach, ta propozycja jest dla Ciebie!
Nie jesteśmy wielkim korporacyjnym call center. Zapomnij o nudnych skryptach i masowej obsłudze połączeń. Stawiamy na indywidualne podejście i osobowość, a nie na wyrabianie statystyk za wszelką cenę. Nie sprzedajemy ubezpieczeń ani kredytów. Budujemy autentyczne relacje z klientami, realizując przy tym ważną społecznie misję.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra dykcja, płynna i prawidłowa polszczyzna, przyjemny ton głosu
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Doskonałe zdolności komunikacyjne przez telefon
- Umiejętność aktywnego słuchania
- Zdolność prowadzenia rozmowy według określonych schematów
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Kultura osobista i profesjonalizm w komunikacji
- Ukończone kursy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży
- Doświadczenie w branży edukacyjnej, językowej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Elastyczność w układaniu grafiku pracy
- Znajomość systemów CRM i gotowość do szybkiego przyswojenia wiedzy
Firma oferuje:
- Analizę CV
- Rozmowę online weryfikującą predyspozycje głosowe
- Test umiejętności (np. obsługi komputera, prowadzenia rozmowy)
- Rozmowę kwalifikacyjną
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Szkolenie wdrożeniowe
- Przyjazną atmosferę pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Sejm przyjął nowelizację specustawy o pomocy uchodźcom wojennym z Ukrainy, która wydłuża okres ochrony czasowej do 4 marca 2026 r. i wprowadza rozwiązania uszczelniające system. Nowe przepisy ograniczą możliwość nadużywania prawa ...
W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...
W maju 2025 r. przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 6.433,3 tys. etatów i było o 0,8% niższe niż przed rokiem. Jednocześnie przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w tym sektorze osiągnęło poziom 8.670,51 zł ...
Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...
Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.