eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PasłękSPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I DROGOWNICTWA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I DROGOWNICTWA

Lokalizacja:

Pasłęk

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1739


Obowiązki:

1) W zakresie gospodarki wodno-ściekowej realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.
2) W zakresie drogownictwa realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne. Umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej oraz kosztorysowania.Wymagania:1) wymagania niezbędne:a) wykształcenie: wyższe techniczne,b) staż pracy - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną,c) obywatelstwo polskie,d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczyw warunkach pracy określonych w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia o naborze,e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,f) nieposzlakowana opinia,g) kandydat musi spełniać inne ewentualne wymagania dotyczące zatrudnienia na stanowisku urzędniczym wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,h) prawo jazdy kat. B.2) wymagania dodatkowe podlegające ocenie:I. preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne,II. doświadczenie zawodowe i inne kwalifikacje w zakresie zadań realizowanych na stanowisku objętym naborem,III. doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dotyczące pracy w administracji publicznej, w tym samorządowej,IV. potencjał kandydata w zakresie kwalifikacji i cech osobowości niezbędny do prawidłowego, samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku, którego nabór dotyczy - preferowane cechy: kreatywność, odpowiedzialność, dokładność, aktywność, dyspozycyjność, uprzejmość, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoki poziom samodzielności w realizacji powierzonych zadań, w tym umiejętność planowania działań, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji w ramach posiadanych kompetencji,V. umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej, szczególnie w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej,VI. znajomość kosztorysowania,VII. znajomość zasad i procedur administracyjnych obowiązujących w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu wniosków/zgłoszeń do urzędów (np. UKE, KRRiT),VIII. biegła obsługa komputera, w szczególności programu Microsoft Excel (tworzenie tabel, zestawień, analiz, używanie formuł, filtrowania i funkcji analitycznych),IX. znajomość programów wspomagających pracę techniczną i narzędzi branżowych wykorzystywanych przy planowaniu i dokumentowaniu inwestycji,X. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym od-prowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 757), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 889), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).


Miejsce pracy: Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: . Wymagane dokumenty aplikacyjne jakie powinna złożyć osoba ubiegająca się o przyjęcie na wyżej wymienione stanowisko: 1) Dokumenty obligatoryjnie wymagane:a) Kserokopie świadectw pracy w rozumieniu ustawy Kodeks pracy, potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie.b) Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających poziom oraz kierunek wykształcenia wymagany do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie.c) Wypełniony kwestionariusz osobowy druk dostępny w Urzędzie Miejskimw Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiegow Pasłęku (w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy).d) Podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.e) Podpisane przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na wolne stanowisko urzędnicze dotyczącą zakresu przetwarzania jego danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- druk dostępny w Urzędzie Miejskimw Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiegow Pasłęku w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy.f) Podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb rekrutacji - druk dostępny w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłękuw zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy. 2) Dokumenty dodatkowe:a) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzonaza zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie dotyczy osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystaćz uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.b) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje zawodowe (np. Certyfikaty), w zakresie wymaganym na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie.Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do 08 grudnia 2025 r. do godziny 15.30.Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pasłęku w godzinach pracy Urzędu, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, w zaklejonych kopertach z napisem Nabór na stanowisko ds. gospodarko wodno-ściekowej i drogownictwa".Dokumenty, o których mowa w punkcie 5 ogłoszenia, z wymaganymi potwierdzeniami za zgodność z oryginałem, można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Pasłęku, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, z napisem na kopercie Nabór na stanowiskods. gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa".Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną pocztą do Urzędu Miejskiego w Pasłękupowyżej określonym terminie ich składania nie będą rozpatrywane.Nie można złożyć dokumentów w formie elektronicznej.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.paslek.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA ARBORYSTA/ PILARZ Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA PIELĘGNIARKA / POŁOŻNA

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-26

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Umówiłeś się w kawiarni, żeby przedyskutować z kimś kwestie związane z pracą? Ta jedna rozmowa może kosztować cię znacznie więcej, niż myślisz. W dobie pracy hybrydowej i łatwego dostępu do danych granica między tym, co prywatne, a ...

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

Wakacje to dla wielu studentów czas nie tylko wypoczynku, ale także okazja do podjęcia pracy sezonowej. Wybór odpowiedniej umowy - o pracę, zlecenia czy o dzieło - ma kluczowe znaczenie dla obowiązku opłacania składek na ubezpieczenia ...