eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Marketing / Reklama / PR

Znajdź oferty pracy

10 212 ofert w bazie

Znaleziono 71 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Marketing / Reklama / PR

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 3

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Niedawna nowelizacja kodeksu pracy wprowadziła nowe obowiązki nałożone na pracodawcę wobec kierowców, wyjeżdżających w międzynarodowe trasy. O czym warto poinformować swojego pracownika, by nie narazić się Państwowej Inspekcji Pracy ...