Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PODINSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Lokalizacja:
Ostróda
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0834
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym,
2. Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych analitycznych z kontami syntetycznymi,
3. Bieżące nanoszenie do ewidencji zakupów oraz zmian wynikających z protokołów likwidacji,
4. Sprawdzanie poprawności i kompletności protokołów kasacji,
5. Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz opracowania projektu inwentaryzacyjnego na dany rok,
6. Czuwanie nad właściwym przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji, prowadzenie dokumentacji z różnych etapów inwentaryzacji, współpraca z zespołami spisowymi,
7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków:
a) tworzenie dowodów wewnętrznych służących do dokonywania zapisów,
b) ewidencjonowanie zawartych umów i porozumień,
c) zamykanie kont pozabilansowych na koniec każdego kwartału.
8. Rejestracja dowodów księgowych funduszu socjalnego w komputerowym programie finansowo-księgowym z zamieszczeniem adnotacji dotyczącej pozycji księgowej,
9. Prowadzenie ewidencji gwarancji, pożyczek i depozytów,
10. Przygotowywanie danych dla potrzeb projektu budżetu, sprawozdawczość oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- 1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe:1) preferowane wykształcenie wyższe,2) znajomość przepisów z zakresu ustawy: o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o opłacie skarbowej, Prawo zamówień publicznych,3) znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),4) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,5) umiejętność organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,6) umiejętność stosowania i właściwa interpretacja przepisów prawa,7) gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji.
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) dokument poświadczający wykształcenie,4) kserokopie świadectw pracy,5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektor do spraw księgowości budżetowej na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być przez niego podpisane i opatrzone datą. List motywacyjny oraz CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej muszą zawierać podpis kandydata.UWAGA: Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych proszę zapoznać się z: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinno zawierać następującą treść: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru na stanowisko Podinspektor do spraw księgowości budżetowej. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie. Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.