PracaOferty pracy MyśleniceStarszy specjalista

Kto szuka:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach

Stanowisko:

Starszy specjalista

Numer referencyjny:

153248

Lokalizacja:

Myślenice

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca biurowo-administracyjna;
  • praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym;
  • praca na drugim piętrze, brak windy;
  • prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka

Zakres zadań

  • na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
  • współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
  • ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku;
  • współuczestniczy w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
  • prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
  • przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  • współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • współdziała w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
  • współdziała w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia - tytuł magister inżynier lub inżynier)
  • prawo jazdy kat. B;
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
  • dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
  • dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
  • znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
  • znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
  • umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
  • umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.