PracaOferty pracy BłonieStażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Kto szuka:

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

Stanowisko:

Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Lokalizacja:

Błonie, ul. Spedycyjna 1

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne obowiązki:
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
  • Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
  • Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
  • Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
  • Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym ( bądź w trakcie studiów).
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym  zespole.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.