Kto szuka:
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Stanowisko:
Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Lokalizacja:
Błonie, ul. Spedycyjna 1
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główne obowiązki:
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
- Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
- Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
- Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
- Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym ( bądź w trakcie studiów).
- Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
- Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
Firma oferuje:
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w młodym zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

