Kto szuka:
Corten Medic
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w branży medycznej
Lokalizacja:
Warszawa, Cybernetyki 19B
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie zespołu sprzedaży w tworzeniu ofert handlowych, dokumentacji przetargowej oraz konkursowej.
- Obsługa systemów CRM.
- Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych – m.in. umowy, faktury, dokumentacja.
- Usprawnianie procesów sprzedażowych i narzędzi wsparcia poprzez analizę danych i proponowanie rozwiązań.
- Zapewnienie wsparcia operacyjnego i analitycznego dla zespołu sprzedaży, w tym przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień rynkowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze wsparcia sprzedaży, administracji handlowej– szczególnie w branży medycznej lub stomatologicznej.
- Doświadczenie w przygotowywaniu ofert, analiz sprzedażowych i dokumentacji przetargowej.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel (tabele przestawne, wykresy), PowerPoint i Word.
- Zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i wspierania decyzji handlowych.
- Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: zdrowie publiczne.
- Doświadczenie w zamówieniach publicznych, kontraktacjach z NFZ.
- Umiejętność obsługi systemów CRM.
Firma oferuje:
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Narzędzia do pracy (komputer, telefon).
- Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Spotkania integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




