PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Subskrypcyjnej

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Subskrypcyjnej

Lokalizacja:

Warszawa, Mokotów

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów i prezentowanie oferty usług subskrypcyjnych marki.
  • Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i sprzedażowych.
  • Wykorzystywanie technik sprzedażowych oraz proponowanie dodatkowych benefitów klientom.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1–B2).
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność prowadzenia rozmów z klientem.
  • Znajomość pakietu MS Office oraz sprawne korzystanie z komputera.
  • Zaangażowanie, motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Dodatkowe świadczenia – dofinansowanie do wypoczynku i zakupu okularów.
  • Wsparcie dla rodziców – świąteczne prezenty dla dzieci.
  • Programy wspierające zdrowy styl życia i dobre samopoczucie.
  • Dostęp do platform szkoleniowych i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym, międzynarodowym zespole.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.