Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Lokalizacja:
Warszawa, Targówek
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa klientów telefonicznie i mailowo
- Realizacja zamówień, reklamacji oraz aktualizacja danych
- Udzielanie informacji o ofercie i pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń
- Utrzymanie porządku w miejscu pracy i dbanie o prezentację produktów
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia płynności obsługi
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Gotowość do pracy zmianowej
- Sprawna obsługa komputera (MS Office), mile widziana znajomość systemów sprzedażowych
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- Pracę w komfortowym, dobrze wyposażonym biurze
- Szansę na rozwój oraz dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki na zakupy)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.