PracaOferty pracy KrakówSpecjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Kto szuka:

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Kraków, Prądnik Czerwony

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
  • Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
  • Kontrola poprawności zamówień
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji
  • Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
  • Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • Płynna komunikacja w języku niemieckim (poziom min. B2)
  • Dobre umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
Mile widziane:
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem

Firma oferuje:

To oferujemy:
  • Stabilną pracę biurową
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
  • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
  • Zdrową atmosferę pracy
Benefity:
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Owoce
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Kawa / Herbata
  • Dofinansowanie wypoczynku

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.