eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Specjalista ds. Obsługi Klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


wygasło z dniem 2022-05-25


Ta propozycja była złożona przez SITEL Polska


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Konsultant Biura Obsługi Klienta
  • Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
  • Corporate Account Manager / Corporate Account Manager IP
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi - rynek włoski
  • Order Management Specialist with English
  • Pracownik działu exportu
  • Pracownik Działu Zamówień i Sprzedaży
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
  • Konsultant ds. obsługi stałego klienta
  • Sprzedawca szkoleń online

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • 5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...