Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
WSPARCIE KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Lokalizacja:
Malbork
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0656
Obowiązki:
Wsparcie klienta w zakresie IT w branży hotelarskiej, otwieranie ticketów w systemie, przypisywanie ticketów do odpowiedniego działu, łączenie się zdalnym pulpitem z klientem i rozwiązanie problemu.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- Administrator sieci internetowej
- obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 2] : PMS,OPERA Cloud,Windows OS i Server,MS Azure,Konfiguracja połączeń VPN, Konfiguracja połączeń VPN[Umiejętność 1] : język niemiecki[Inne] : mile widziane również doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej
Miejsce pracy: Koszykowa 1, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

