Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Szkole Językowej - umawianie spotkań
wygasło z dniem 2022-01-28
Ta propozycja była złożona przez Centrum Kształcenia Językowego The Point
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Szkole Językowej - umawianie spotkań, zajrzyj tutaj: Praca Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Szkole Językowej - umawianie spotkań
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Gorzów Wielkopolski, zajrzyj tutaj: Praca Gorzów Wielkopolski
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
- R2R Accountant (New SSC)
- AP/AR Accountant with English
- REMOTE Customer Service Representative with Polish
- Pracownik Działu Obsługi Klienta
- Dyrektor Handlowy
- Accountant in SSC - AP/AR or GL
- Key Account Manager
- Młodszy Analityk Biznesowy
- Sales Specialist with French