PracaOferty pracy LublinReferent ds. administracyjnych w Biurze Komunikacji Społecznej

Kto szuka:

Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Stanowisko:

Referent ds. administracyjnych w Biurze Komunikacji Społecznej

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dlaczego warto?
  • Dołączysz do zespołu, który odpowiada za realizację kluczowych działań komunikacyjnych i organizacyjnych jednej z najważniejszych uczelni medycznych w Polsce.
  • Będziesz wspierać projekty o dużej skali, czuwać nad sprawnym obiegiem dokumentów, współpracować z jednostkami uczelni i administracją centralną oraz uczestniczyć w przygotowaniu wydarzeń akademickich.
  • To stanowisko daje stabilność, realny wpływ na jakość pracy Biura Komunikacji Społecznej oraz możliwość rozwoju w dynamicznym i profesjonalnym środowisku.
Główne zadania na stanowisku:
  • Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji Społecznej

  • Prowadzenie dokumentacji, rejestrów, umów, delegacji i archiwum jednostki

  • Przygotowywanie pism, notatek, protokołów, raportów i zestawień

  • Organizowanie i nadzorowanie obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej

  • Monitorowanie terminów oraz weryfikacja zgodności formalnej dokumentów

  • Przygotowywanie dokumentów do zamówień publicznych, zapytań ofertowych, umów i rozliczeń

  • Prowadzenie rejestrów

  • Koordynowanie ogólnouczelnianego kalendarza wydarzeń

  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji o wydarzeniach w UMLub

  • Wsparcie organizacyjne konferencji, targów i wydarzeń uczelnianych

  • Rezerwacja sal, sprzętu oraz zamawianie usług (druk, catering, transport)

  • Kontakt z dostawcami i partnerami przy sprawach formalno-organizacyjnych

  • Aktualizacja dokumentów i danych w systemach EZD, SharePoint i Teams

  • Dbałość o przejrzystość i porządek procesów administracyjnych Biura

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Wykształcenie: średnie z doświadczeniem administracyjnym lub wyższe; preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo, komunikacja
  • Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata
  • Staż pracy w obszarze: min. 2 lata w pracy administracyjno-biurowej, obsłudze sekretariatu lub wsparciu organizacyjnym w instytucjach publicznych, edukacyjnych lub administracyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, umożliwiająca podstawową komunikację oraz obsługę dokumentów i korespondencji międzynarodowej
  • Znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych: biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz narzędzi biurowych SharePoint, Teams
  • Kompetencje miękkie: komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy i zarządzania czasem, umiejętność pracy zespołowej i współpracy, skrupulatność i dbałość o szczegóły, wielozadaniowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, dyskrecja i odpowiedzialność
Mile widziane:
  • Znajomość EZD
  • Znajomość systemów finansowych (SAP, Simple) i narzędzi do planowania pracy

Firma oferuje:

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej o wysokim prestiżu

  • Atrakcyjne warunki pracy, pakiet socjalny i benefity

  • Przestrzeń do rozwoju zawodowego

  • Współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów

Wymagane dokumenty:
  • CV
  • List motywacyjny
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych pobierz

Oferty prosimy składać do 8 grudnia 2025 r. elektroniczne poprzez przycisk aplikowania.

 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.