Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I REALIZACJI BUDŻETU JEDNOSTKI
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/2404
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. udział w opracowywaniu założeń dotyczących budżetu jednostki na następny rok budżetowy;
2. udział w opracowywaniu projektu uchwały budżetowej;
3. współpraca podczas przygotowywania projektu planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian;
4. współpraca w zakresie opracowywania, monitorowania i aktualizacji wieloletniej prognozy finansowej;
5. przygotowywanie wniosków do projektów uchwał Rady Miasta Lublin i zarządzeń Prezydenta w sprawie zmian budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej;
6. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w projekcie uchwały budżetowej, uchwale budżetowej oraz jej zmianach;
7. prowadzenie ewidencji zmian budżetu jednostki;
8. udział w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu jednostki;
9. sporządzanie rocznych rozliczeń otrzymanych dotacji celowych z budżetu państwa;
10. monitorowanie i bieżąca analiza wykonywania budżetu jednostki;
11. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w wieloletniej prognozie finansowej oraz jej zmianach;
12. analiza umów (rocznych i wieloletnich) powodujących powstanie zobowiązań finansowych;
13. sporządzanie informacji związanych z gospodarką finansową prowadzoną w jednostce, wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne;
14. opiniowanie wniosków w sprawie zmian w planie zamówień publicznych w roku budżetowym;
15. sporządzanie sprawozdania w zakresie zaangażowania wydatków;
16. współpraca z Urzędem Miasta Lublin oraz innymi jednostkami organizacyjnymi gminy Lublin dotyczącej projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej:
https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Obsługa komputera
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Zawód:
- Technik rachunkowości*
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Wymagania pożądane:
Zawód:
- Specjalista do spraw rachunkowości
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe;2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym;3. posiadanie obywatelstwa polskiego;4. pełna zdolność do czynności prawnych;5. korzystanie z pełni praw publicznych;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;8. nieposzlakowana opinia;9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych.Wymagania dodatkowe:1. odporność na stres;2. umiejętność pracy w zespole;3. znajomość systemów MDOK i KSAT;4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej;5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;
Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe;5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim;6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydatao wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki w Wydziale Planowania i Realizacji Budżetu Jednostki w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




