eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy LubinSpecjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna

Lokalizacja:

Lubin

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-09

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: ipracujzdalnie.pl

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Rok 2025 jest przełomowym w kwestii rozwoju branży odnawialnych źródeł energii w Polsce. W lutym ruszyła budowa 78 monopali na Morzu Bałtyckim. Orlen przewiduje, że od 2026 rozpocznie produkcję energii o łącznej mocy 1,2 GW. Budowa ...

Urlop na żądanie pozwala pracownikom w nagłych, życiowych sytuacjach skorzystać z wolnego dnia bez wcześniejszego planowania, jednak wiąże się z określonymi zasadami i ograniczeniami. Dowiedz się, jak w praktyce wygląda przyznawanie ...

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Branża IT, kiedyś postrzegana jako eldorado, stoi dziś przed dużymi wyzwaniami związanymi z wypaleniem zawodowym. Mimo satysfakcji z pracy i atrakcyjnych zarobków, aż 73% specjalistów IT w Europie zgłasza objawy wypalenia. Sztuczna ...

Coraz więcej osób doświadcza wypalenia zawodowego - stanu, w którym praca przestaje przynosić satysfakcję, a zmęczenie nie mija nawet po urlopie. Wypalenie to wynik długotrwałego stresu i przeciążenia, które wpływają na naszą energię ...