PracaOferty pracy ŁódźSpecjalista ds. administracji biura

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. administracji biura

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • kompleksowa obsługa administracyjna i wsparcie funkcjonowania biura,
  • koordynacja obiegu dokumentów i nadzór nad ich poprawnością,
  • obsługa systemów biurowych, rezerwacyjnych i zgłoszeniowych,
  • zamawianie materiałów biurowych oraz dbanie o odpowiednie zaopatrzenie,
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń i dokumentów finansowych,
  • pomoc w organizacji spotkań, szkoleń i wydarzeń firmowych,
  • utrzymanie porządku i dobrego standardu przestrzeni biurowej,
  • współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz wsparcie administracyjne dla działu technicznego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Outlook, Word),
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • doświadczenie na stanowisku administracyjnym, mile widziane w strukturach międzynarodowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).

Firma oferuje:

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach międzynarodowej organizacji,
  • narzędzia niezbędne do pracy i wsparcie w okresie wdrożenia,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie grupowe,
  • dostęp do platformy nauki języków oraz konsultacji z ekspertami różnych dziedzin,
  • przyjazne środowisko pracy i otwartą kulturę organizacyjną.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.