Kto szuka:
WPP Media
Stanowisko:
Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising.
- Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji.
- Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych.
- Optymalizacja kampanii w celu zwiększenia efektywności i realizacji celów biznesowych.
- Monitorowanie budżetów, stała kontrola wyników oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju kampanii.
- Wdrażanie usprawnień i testowanie nowych rozwiązań w obszarze performance marketingu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM (Google Ads, Search).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – praca w środowisku międzynarodowym.
- Analityczne myślenie, umiejętność pracy z danymi i tworzenia rekomendacji optymalizacyjnych.
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, MS Excel, Google Sheets.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z SA360, Bing Ads lub Data Studio.
- Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie mediowej, będącej częścią globalnej grupy WPP.
- Możliwość pracy przy kampaniach dla znanych marek na różnych rynkach.
- Programy rozwojowe, szkolenia i certyfikacje branżowe.
- Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę sportową.
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego i działania CSR.
- Pracę w modelu hybrydowym (2 dni w biurze, pozostałe zdalnie).
- Kulturalne i wspierające środowisko pracy oparte na współpracy i różnorodności.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




