PracaOferty pracy KrakówSpecjalista wsparcia technicznego

Kto szuka:

Paweł Boruch Sunseco

Stanowisko:

Specjalista wsparcia technicznego

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Zdalne wsparcie techniczne dla klientów i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem
  • Instalacja, konfiguracja oraz modernizacja sieci komputerowych i urządzeń u klientów
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych w systemach Windows i Linux
  • Wdrażanie nowych technologii i optymalizacja istniejących rozwiązań

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku IT
  • Podstawowa znajomość sieci LAN i WAN oraz systemów Windows i Linux
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i poszukiwania nowych rozwiązań
  • Prawo jazdy kat. B i dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność w działaniu

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę z nowoczesnymi technologiami w przyjaznym środowisku
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • Umowę o pracę po okresie próbnym

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.