PracaOferty pracy KrakówKoordynator ds. Kas i Obsługi Klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Koordynator ds. Kas i Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy kasjerów i zapewnienie sprawnej obsługi klientów.
  • Kontrola poprawności rozliczeń kasowych i płatności bezgotówkowych.
  • Nadzór nad sprzętem kasowym oraz dbałość o jego sprawność.
  • Obsługa reklamacji i wsparcie klientów w procesie rejestracji.
  • Tworzenie raportów kasowych i dbanie o procedury BHP.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie minimum zawodowe.
  • Gotowość do pracy zmianowej (także w nocy i weekendy).
  • Rzetelność, dokładność i zaangażowanie w kontaktach z klientem.
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz aktualna książeczka Sanepidu.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie zawsze na czas i dodatki pracownicze.
  • Prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie.
  • Zniżki na zakupy i dofinansowanie posiłków.
  • Kartę Multisport, parking, bony i benefity socjalne.
  • Program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.