PracaOferty pracy KrakówInżynier ds. wsparcia IT

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Inżynier ds. wsparcia IT

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • wsparcie użytkowników i techników w obsłudze systemów cyfrowych dla przemysłu,
  • analiza i rozwiązywanie problemów w środowisku Windows i Linux oraz w infrastrukturze chmurowej,
  • współpraca z działami rozwoju oprogramowania i obsługi klienta w zakresie wdrożeń i usprawnień,
  • przygotowywanie raportów i dokumentacji technicznej,
  • dzielenie się wiedzą w zespole i proponowanie ulepszeń procesów wsparcia.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży IT, automatyce lub elektronice,
  • doświadczenie w wsparciu technicznym, znajomość systemów Windows i Linux,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy zespołowej,
  • dobra znajomość MS Office, dodatkowo SAP mile widziany,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • gotowość pracy stacjonarnej w Krakowie i udziału w szkoleniach zagranicznych.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami rocznymi,
  • narzędzia pracy: laptop i telefon,
  • pracę w międzynarodowym środowisku z niską rotacją pracowników,
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, platforma językowa,
  • przyjazną kulturę pracy, nastawioną na współpracę i rozwój.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.