Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Community Support Subject Matter Expert
wygasło z dniem 2020-08-29
Ta propozycja była złożona przez COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Community Support Subject Matter Expert, zajrzyj tutaj: Praca Community Support Subject Matter Expert
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Kraków, zajrzyj tutaj: Praca Kraków
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Inżynier procesu
- SAP Key User FI/CO
- Piekarz/ Ciastowy
- Market risk Consultant (QRM / IRRBB) [rekrutacja online]
- IT Compliance Specialist
- Ruby on Rails developer (Mid)
- Inżynier budowy
- Kierownik Robót Elektroenergetyka
- Product Owner
- IT Support Specialist