PracaOferty pracy KołobrzegSpecjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Kołobrzeg

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound).
  • Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
  • Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
  • Administracja: Prowadzenie pełnej dokumentacji sekretariatu szkoły.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie: Praktyka w pracy z ludźmi oraz w aktywnym pozyskiwaniu klientów/sprzedaży.
  • Kompetencje: Śmiałość w kontaktach osobistych i telefonicznych, nastawienie na osiąganie celów.
  • Organizacja: Umiejętność pracy wielozadaniowej (multitasking).
  • Dyspozycyjność: Gotowość do pracy w godzinach 9:00-17:00 oraz w wybrane soboty.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Forma Zatrudnienia: Stabilna Umowa o Pracę.
  • Wynagrodzenie: Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus rozbudowany system premiowy.
  • Rozwój: Możliwość korzystania ze szkoleń zawodowych.
  • Benefity: Dostęp do pakietów dodatkowych w korzystnych cenach (ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, opieka medyczna).
  • Środowisko: Ciekawa praca dająca codziennie nowe możliwości rozwoju.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.