PracaOferty pracy KielceSPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Lokalizacja:

Kielce

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/2746


Obowiązki:

Praca biurowa z zakresem obowiązków:
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego,
- Zarządzanie sprawami biurowymi,
- Obsługa zamówień,
- Wysyłanie ofert handlowych,
- Pozyskiwanie zamówień,
- Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi,
- Organizacja wysyłek towaru,
- Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowym.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania pracodawcy:- Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widzianie osoby studiujące- Dobra znajomość języka angielskiego;- Umiejętność organizacji pracy własnej,- Zaangażowanie w wykonywaną pracę;- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;Zakres obowiązków;- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego,- Zarządzanie sprawami biurowymi,- Obsługa zamówień,- Wysyłanie ofert handlowych,- Pozyskiwanie zamówień,- Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi,- Organizacja wysyłek towaru,- Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowy.


Miejsce pracy: Paderewskiego 14/5, 25-000 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - wskazany kontakt z pracodawcą; 600****** lub na e-mail; damian.opala@gekonpellet.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.