Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. IT (Help Desk)
wygasło z dniem 2022-09-18
Ta propozycja była złożona przez KGL S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Inne / Pozostałe, zajrzyj tutaj: Praca Inne / Pozostałe
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. IT (Help Desk), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. IT (Help Desk)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Czosnów, zajrzyj tutaj: Praca Czosnów
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- HR Business Partner
- Kierowca - Sprzedawca kat. B i/lub C
- Młodszy specjalista ds. doświadczenia zwiedzającego (animatora)
- SAP WM (and HU) Consultant
- Elektryk utrzymania ruchu
- Customer Service Team Leader with English
- Malarz Przemysłowy
- Maps Reporting Specialist with Swedish
- Kontroler skarbowy
- Java Solutions Architect